Sommarlov och babyboom!!!

Nu har sommaren kommit...och gått? Regn, regn, regn...men det behövs verkligen! Mina blommor är så ledsna.  Just nu njuter jag av mina lediga dagar (3 veckor minus tre dagar...) mellan skola och sommarjobb. Ska bli skönt med lite omväxling, och självklart med pengar i plånboken!!!

Nu till det viktiga: BABYBOOM!!!

Mamma fick en bebis i morsdagspresent...han heter Boris och är jättemjuk, luden och...BUSIG!!!





Visst är han söt? Baccus (mammas vovve) tar sin roll som storebror på största allvar...han ger Boris flera bad varje dag och låter honom hänga i svansen!!!

Även jag ska bli mamma igen, och idag fick jag träffa min "nya" bebis för första gången!!! Min Mephizto...



Vår lilleman föddes 080602...



Mephizto suttar på brorsan Gregers öra...så söta!!!



Den lille öppnade sina ögon på Marcus födelsedag, den 11:e juni!!!



Det är inte Deuz som diar ungarna...det är hans syrra Greta som är mamman!!!



Mephizto mellan syrrorna, Svartis och Stina...myyys!




Den stolta adoptivmamman med sin yngste "son"! Jag är KÄR!!!


Nu försöker vi förbereda Deuz på att inte vara ensambarn längre...stackars Boris får vara försökskanin! Boris tycker att det är jättekul att komma hit och leka, Deuz undrar nog mest vad det är för en liten sak...han "petar" på lillen med tassen, som om han frågade "Vad är det, egentligen?". Lite lek och lite bråk än så länge... Hoppas han axlar rollen som storebror lika bra som Baccus...  

Nu ska storebror rastas!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bara en liten korrigering - de är födda den 1 juni!

Kul att se alla bilderna på godingen samlade!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback