Mephizto



Idag har vi besökt vår lilleman, Mephizto...bara tre veckor tills vi ska hämta honom...längtar, längtar, längtar!!! Han är så galet sööööt! Deuz ligger här bredvid mig, han har ingen aning om vad som väntar...;)

Fast vi övar med andra kattungar, och det har gått bra:



Mattias har varit hos oss med lille Zigge...



...och Linn har varit hos oss med sin Uffe.



Och självklart brukar Boris besöka oss eller vi honom!

Massa söta kisar hos oss i sommar! I går fick jag reda på att min ena kusin precis köpt två små bebbar, så det kanske blir mer lek!!!

Här händer inte så mycket annars, jag jobbar och tjänar pengar...Marcus med för den delen, semestern tog slut alldeles för fort!!! Men lite semester får vi snart igen, vi ska till Medeltidsveckarn i Visby. Något vi pratat om i minst fyra år...hrm...bättre sent än aldrig!!! Bara tre dagar visserligen, men det är ju lite omväxling i alla fall.

De senaste dagarna har vi tagit vara på värmen, vem vet hur länge den stannar...Många små utflykter med sol, bad och fika...riktig sommar!!! Och i morgon något annat som hör sommaren till: sommarteater!!! Pippi Långstrump, tjoho!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Rennemark

Vad häftigt att Ni köper en kattunge av Gretas barn. Gud så söt han var!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback