Skolan har börjat och Mephizto har flyttat hem!

Jag trodde att jag var någorlunda utvilad efter sommaren, redo att ta i ordentligt för min sista termin...tji, så fel jag hade!!! Första veckan har jag gått upp vid 5-tiden och kommit i säng vid 24-tiden...i torsdags hade jag en 12-timmars skoldag, med transport blev det 14,5 timmar...PHU!!! Hoppas inte att det ska vara såhär hela terminen!

Men det finns ljus i mörkret;), Mephizto har kommit till oss!!! Nu har han bott här ett tag, och det går över förväntan. Deuz har tagit emot sin systerson med öppna ...tassar... och de små busarna både leker, äter och myser ihop. Och mammas kelgris Deuz har ingen anledning att vara avundsjuk, Mephizto är pappas gosse, jag duger bara när Marcus inte är hemma eller sover...nu vet jag hur avundsjuk Marcus har varit på mig detta året, så jag unnar honom verkligen det ;)!!! Nu en liten bildresumé över Mephiztos tid här:



Dag 1. Deuz kollar in den konstiga saken vi släpat in...
...och som nästan direkt däckade i sängen!



Dag 2. Första gången småkillarna sover med kroppskontakt!

 

Dag 3. Deuz har tagit den lille parveln till sig totalt,
innan han sover ska han duschas...



Totalt avslappnade pojkar!

    

Stora kvällstvätten, just den här tog ca 15 min och Mephizto spann så det
lät som om vi hade en helikopter i soffan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, min lilla älskling!! Så underbart att se att han har det så bra!! Tar gärna emot bilderna med epost! Kram

Postat av: Maria Rennemark

Guuud så söt den lille killen är! Ååh, vad lik sin "storebror" och mamma :) Vi ska förmodligen också ha kiseungar snart. Vi väntar på att Anna-Lisa ska få sig en kull innan det blir kastrering. Jag kunde inte hålla mig från att låta henne få en kull först =)Så just nu går jag och känner på hennes mage hela tiden för att se om den blivit större:) Vi har 2 stora hankatter som hänger i trädgården. En svart och en grå. Få se om hon får till deet med någon av dom :) Vad mysigt att det funkar så bra med båda katterna! Lycka till. Kram från Maria

2008-09-13 @ 02:11:55
URL: http://majjamus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback