Tentavecka väntar...

Då var praktiken slut för den här terminen...hade lätt kunnat vara där fram till jul!!! Har varit i en fyra, med 29 helt underbara ungar, på min gamla skola....alla lärare är kvar...jag som tyckte de var gamla när jag gick där!!!

Nu väntar sista veckan på kursen...redovisning måndag, tenta torsdag och inlämning fredag... Och så ska jag hinna med att jobba på tisdag och köra mormor (som för tillfället ser dubbelt och därför inte kan köra) och morfar till sjukhuset för att få influensasprutan och veckohandla på fredag... PHU!!!

Tur att jag har haft helgen på mig att återhämta mig från "heltidsjobbet"...jag är ju bara van att vara i skolan två förmiddagar i veckan ;)! Helgen har varit mysig: Middag med Mattias och Lotti i fredags, shopping i Kristianstad med Marcus i går (han kom som vanlig hem med fler grejer än jag...) och därefter vinkväll med Annika och  Josse. Idag jobbar Marcus, så tanken var att jag skulle plugga lite (har faktiskt räknat en gammal mattetenta!!!) men jag fastnade framför Facebook istället.....rena fördärvet ;)!

Nu ska jag laga middag åt Marcus...en fin middag... Jag glömde ställa om klockorna innan vi gick och la oss så han kom till jobbet kl. 5 i morse i stället för kl. 6... Hrm...

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh! DEN är jobbigt - stackars marcus! :S hehe. jag hade turen att pappa sms:ade om det. han har alltid ställt om alla klockor hemma, så han fortsätter via sms nu, hehe. :P

allt bra med dig annars, hjärtat?

här är det bra. lite förlylt men bra. ;)
pussen kraaam!

Postat av: Sara

Jodå, annars är alllt bara bra...Den vanliga hösttröttheten har infunnit sig;) LÄÄÄNGTAR till jul...längtar även till fredag kväll, när jag vet att den gammla kursen är avslutad och den nya inte börjar förrens på tisdag!!!

Skönt att ha någon som tänker åt en ibland...känner att jag skulle behöva det...to much on my mind...

Puss!

2007-10-30 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback