Före - Efter!!!

Phu, vilken helg... Påminn mej om att jag aldrig ska snapsa efter att ha druckit en flaska vin...

Inte nog med att jag var utslagen större delen av lördagen, jag har väntat på ett dödsbud sedan  lördags morse. När det slutligen kom i måndags morse var det verkligen en lättnad...ingen smärta mer...ingen sjukdom mer...jag kan inte ens gråta, bara känna att det var det bästa som kunde hända...

Tvära kast: Har precis hängt upp de sista gardinerna och fått det mesta på plats, så nu kommer före- och efterbilderna på lägenheten!


Köket före (grönt) ovh efter (vitt):

                   

Vardagsrummet före (gult) och efter (grått):

              

Matsalen före (blått) och efter (grått):

         

Sovrummet före och efter, faktiskt nymålat i nästan samma nyans som innan:

         

Våra dörrar före (trä+någon färg) och efter (vita):

    

Skillnad va?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

SÅÅ FINT GUMMAN!!! :D Ska kolla min kalender, men tror iaf jag jobbar första helgen i november... men sen borde jag va ledig... hmm.. vi hörs!! PUSS

Postat av: hanna

super fint Sara! Ni har varit flitiga. :)

2007-10-06 @ 17:03:01
Postat av: hanna

tack för senast!

2007-10-08 @ 14:39:12
Postat av: Sara

Tack själv! Vi måste göra om det!!! Kram

2007-10-08 @ 21:51:31
URL: http://sarastromberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback