Sambodax!

Oj, vad det var ett tag sen jag skrev något sist.... Har haft fullt upp!!!

Marcus har fått fast jobb, så vi ska stanna i Karlshamn ett tag till...och bli sambo på riktigt! Har spenderat de senaste veckorna, det vill säga all ledig tid efter pluggande och jobb, med att leta efter en passande lägenhet. Och i dag har jag hittat den! En trea i Nya stan på 74 kvm + inglasad veranda (ni vet sån där fin man brukar se på gamla hus...) och tillgång till trädgård (som ingen annan använder...)! Marcus har inte sett den än...hoppas han gillar den, för klockan tre ska vi skriva kontrakt!!!

Det pirrar som bara den i magen...

Kommentarer
Postat av: hanna

Hur gick det med lägenheten??? :)

2007-05-22 @ 11:17:27
Postat av: Sara

Jättebra! Marcus tyckte också om den. Vi ska bara måla två av rummen vita, sedan kommer vi nog stormtrivas!!! Vi flyttar in den första augusti...Sedan blir det middagar och fika på vår supermysiga veranda!!!
Hur går det med er flytt? Vi måste träffas nån dag och "göra upp" om tavlan och bilderna! Nu när jag har någonstans att hänga dem ;)!!!
Kram

2007-05-22 @ 18:46:18
Postat av: Hanna

Åh det låter toppen ju! Underbart att flytta in under sommar halvåret..
Vi är mitt uppe i flytten, lever just nu i lådor. Vi flyttar nästa torsdag. Ska bli spännade. :)
Vad säger du Sara?..skulle du kunna tänka dej att få tavlan efter vi flyttat? Allt är bara en ändå röra nu plus att jag jobbar hela tiden..
Ha det fint vännen, vill ses snart.
Puss

2007-05-23 @ 17:55:00
Postat av: Sara

låter jobbigt att leva i lådor...det slipper jag! kommer ju ha kvar mitt rum här hemma lite till, så vi ska nog bo här tills vi målat klart och fått allot på plats.Jadå, det går bra att ta tavlan senare. Vi flyttar ju ändå inte förrän i augusti...
Får vi komma och grilla snart?! ;)
Kram Sara

2007-05-23 @ 18:39:43
Postat av: Hanna

Klart ni får komma och grilla snart! :)
Vi ska dra till med en dunder inflyttningsfest..:)weii
ojoj druckit ett glas vin nu och fingrarna vill inte alls som jag..hiii
Puss

2007-05-25 @ 23:07:28
Postat av: Johanna

Hej! Grattis till lägenheten! Va kul! Blir planen att ni stannar i Karlshamn och jobbar/pluggar eller ska Marcus flytta och plugga ändå eller vad händer nu? Kommer till Karlshamn v.28-29 i sommar f.ö. :) Allt bra annars? pusspuss Johanna

Postat av: Sara

Vi stannar minst ett år i Karlshamn, det är i alla fall planen just nu... Vet du förresten om Baccis mor ska ha/har fått några nya ungar...vi får nämligen ha katt, hade nog tänkt oss två ;)!!! Är du i Karlshamn under festivalen då? puss

2007-05-30 @ 18:28:38
Postat av: Johanna

Japp Karlshamn under festivalen! :) Nej inga mer ungar, men vill ni ha några av de som finns får ni det säkrt. De är så fina allihopa. Men ni vill kanske ha ungar? pussis

2007-06-01 @ 01:21:39
URL: http://johannahyden.blogg.se
Postat av: Sara

Hade nog tänkt oss det...vi hittar nog några!Kram

2007-06-01 @ 13:45:06
Postat av: Annelie

Hej!! Grattis till lägenheten, va kul!! =) Hoppas allt är bra med Er! Vi ses snart hoppas jag!! Massa kramar

2007-06-07 @ 22:45:27
URL: http://anneliecarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback