Välbehövlig rehabilitering!

Efter all stress med jobb, skola och jul behövde jag verkligen lite rehabilitering innan jag kunde ge mig i kast med de två väntande rapporterna...och det fick jag!

Helt underbart, som alltid ;), att träffa er tjejer!!! Alltid lika trevligt att snacka lite skit och att få en liten uppdatering av era liv. Speciellt av Anna, det var ju ett tag sen sist...kanske får komma och hälsa på dig i Polen nästa gång vi ska träffas!

   

Sedan får man väl tacka för en väldigt trevlig nyårsafton! Det är alltid trevligt att dricka och äta gott med nya och gamla bekanta! Hoppas att vi väldigt snart får tillfälle att bjuda igen...förhoppningsvis en inflyttningsfest ;)! (Jäkligt sugen på att flytta nu!!!)

   

Speciellt trevligt var med en söt liten Vilda, som till och med lyckdes charma Marcus som i vanliga fall inte alls tycker om hundar! Nyårskyssen var inte så dum den heller ;)!

 

Ja, då var det nytt år...2007...hoppas att det blir minst lika bra som det föregående!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för er underbara närvaro på nyår.
Underbart att se er igen.
:)
Roliga bilder du lagt upp..

2007-01-02 @ 21:15:02
Postat av: Johanna

Gott nytt år, Sara!
Fina pics! ;) Så söta ni är, du och Marcus.

Pusspuss!

Postat av: Anna

hej Sara! haha vilka göttiga bilder du har lagt upp! :)

Hoppas allt är bra med dig och att du fått en fin start på det nya året :)

Ta hand om dig! pussar

2007-01-13 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback