Dags för en uppdatering, kanske!

Nu när till och med Hanna har uppdaterat sin blogg måste väl jag med göra det!!! ;)

Måste tacka Hanna  för bästa vernisagen hittills! Så himla trevligt att träffas, hoppas det inte dröjer för länge tills nästa gång!!! Och Johanna förstås, länge sedan jag var ute med någon av mina flickor i stan! Mycket välbehövligt!!! Alltid trevligt att träffa er och snacka skit...och köpa tavlor!

Nu är jag på dagis (eller förskola, som det egentligen heter...). Mitt gamla för att vara exakt! Allt är sig likt, bara det att det är mycket mindre...krympt i tvätten, mån tro? Var där och hälsade på i fredags och i lördags morse var både jag och Marcus ruskigt förkylda...stackars Marcus fick till och med gå hem från jobbet idag! Hemska dagisbaciller!!!

Barnen är så himla goa, men konceptet är helt annorlunda än det i skolan...får se om jag lyckas komma in i verksamheten under dessa tre veckorna...har dock redan nu en känsla av att jag passar mycket bättre i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback