Bebisar!

Nu är första riktiga VFU-dagen på förskolan avklarad! Idag har nästan alla barnen varit trötta och velat mysa… De är så goa!!! Det ska nog gå jättebra, det här. Är bara lite nervös inför besöket från högskolan, Carita kommer redan på onsdag, samma dag som vi kör igång vårt tema…tur att vi är tre studenter som kan stötta varandra!

I fredags var jag och Nilla och hälsade på Linda, en klasskamrat, och hennes lille Wiggo. Jag blev helt klart sugen på smått, men när jag hörde om förlossningen blev jag avskräckt… Och sugen på hus blev jag också! Linda och Johan flyttade ut till Mellanbäck och ett stort hus med gigantisk trädgård i höstas…jag vill med!!! Jaja, min tid kommer väl den med, och då ska jag också ha ett hus på landet, men först ska här pluggas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback