Uppdatering om Deuz

Vet inte om du fortfarande kollar bloggen, Maria, men här kommer i alla fall en liten uppdatering!

Deuz  är nu fullt vaccinerad, fullt försäkrad i Agria, registrerad i Svenska Kennel Klubben och tid för kastrering är beställd i januari...sedan kan han snart börja gå ut själv. Vi är ute nästan varje dag i sele (inte när det regnar...) och den lille mannen har växt ur sin "bebissele" och fått en ny. När vi är ute brukar vi smyga på småfåglar och grannar och ibland hälsar vi på katterna i grannskapet (ingen närkontakt än så länge dock...bara lite prat)...

På nätterna sover Deuz fortfarande på eller mellan oss och varje morgon halv sex blir jag väckt för morgonkel...råkar jag somna om är det ett bet i näsan som gäller ;)!

Han har växt en hel del, en stor kille nu!!!


     

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej från en annan Sara - din kattkilles syrras matte. Kika förbi mej och jämför grisarna om du vill! De är tvillinglika, min Greta och din Deuz (eller Harry, som jag känner honom som =O))

Postat av: Maria Rennemark

Hej Sara! Jag är med glädje inne och kollar bloggen med jämna mellanrum :) Är så roligt att se hur han utvecklas! Gud vad stor och söt han har blivit. Han ser ut att stormtrivas hos Er vilket gör mig mycket glad! BEsök gärna min blogg där det ligger lite bilder på Deuz syskon. Dom börjar också bli så stora nu. Ha det bra!Kram Maria

2007-12-15 @ 15:02:04
URL: http://majjamus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback