Nu är granen på plats!!!

Igår var vi i Törneryd och köpte gran...den var tre meter...nu är den bara två och en halv...;) Hela kvällen gick till att klä den underbara granen.

image66

Marcus blev inte helt nöjd, han ville ha lite röda kulor, så idag har vi shoppat lite och klätt färdigt den. Deuz har varit halvvägs uppe två gånger, han klättrar tyst som en mus inne vid stammen!!!

image68

Idag har Deuz klättrat i träd utomhus för första gången, han blev nog lite inspirerad av granutflykterna;)!!! Det var tur att jag var med, han var väldigt vinglig och jag fick fånga honom ett par gånger...

Förra helgen var jag, Nilla och Jerker på glöggkväll hos Linda, Johan och lille Wiggo. Guuud vad stor Wiggo blivit och sååå fint de renoverat sitt hus...jag blir så sugen på både barn och hus på landet!!! ;)

         

Denna veckan var jobbig...jag är ju van vid två-, max tre-, dagarsvecka...men nu vickade jag för min mor två dagar, var i skolan två dagar och jobbade en dag...hur ska jag klara mig när jag har pluggat färdigt och fått jobb...jag kommer ju vara slut jämt ;)

Men, men...den dagen den sorgen!!! ;) Nu är det bara en dag kvar i skolan och sedan tre veckor "lov"!!!! TJOHO!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback