070818

Nu har jag och Marcus skrapat, spacklat, målat mm i tre hela veckor...och i morgon flyttar vi äntligen in!!! Det är sååå fint och fräscht!!! Snart kommer före- och efterbilder :)!

Idag har vi varit på IKEA  (första gången jag körde släp) och shoppat loss. Slutsumman blev ca 13 000:- och kvittot var hela 67cm långt :)!!! Sammanlagt har vi köpt färg för ca 6 000:- och möbler/inredning för ca 30 000:-...utöver allt det vi redan hade samlat på oss. Där ligger du i lä Annelie, höstkläderna och sängen är inte ens köpta än ;)!!! Och inte kurslitteraturen för den delen heller...

Packa, packa, packa...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, ja jävlar, det gör jag!! Tack för det, känns ofantligt skönt att det finns de som är mer shoppingtokiga än mig! Med tanke på att jag brände 1500kr till i helgen.. *skrattar* Men pengar ÄR till för att spenderas, så är det bara!! =) Får se till att tajma nästa gång jag är hemma i Blekinge så jag får se lägenheten ju! När ni hunnit komma in o iordning o så!! =) Flyttar tillbaka till Malmö på fredag. Miss ya, snäckan!! Pussis

Postat av: Sara

Det måste du verkligen! Vi tänkte ha inflyttningsfest om några veckor, inget datum än... jag har nog ett släplass till hos mor och far... Nu har vi sovit två nätter i lägenheten, helt underbart att jämt ha sin älskling hos sig !!! (Får väl se vad jag säger om det om ett par veckor...;)!!!) Puss på dig!

2007-08-21 @ 09:04:30
Postat av: Hanna

så sugen på att komma och hälsa på snart ju. vill vill vill se den nya lägenhete :)

2007-08-21 @ 10:15:51
Postat av: Annelie

Haha, ja... du lär nog inte säga något annat gissar jag! =) Jag är verkligen sova-ihop narkoman, det är det bästa som finns! Too bad att jag sover oftare tillsammans med Jessica än med Jens dock..! ;) Åh, ta det inte helgen den 8:e september bara!! Då kan jag inte komma hem! Pussis!

2007-08-22 @ 09:41:00
URL: http://anneliecarlsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag sprang på Anna i torsdags, hon är hemma till oktober!!! Vi tänkte träffas och fika nästa helg. Om någon annan har vägarna förbi Karlshamn till helgen är ni hjärtligt välkomna för en fika och en titt på en förmodligen fortfarande rörig lägenhet... Tid och datum kommer senare. Sen är jag väldigt sugen på att se era nya bostäder flickor!!! Pussar

2007-08-26 @ 09:47:38
Postat av: Sara

Det var jag som skrev...

2007-08-26 @ 09:48:15
Postat av: Lisa

Jag vill också hjärtans gärna komma på eventuell tillställning :D Huset var jättesött!!!

2007-08-28 @ 16:20:02
URL: http://lisawesterlund.blogg.se
Postat av: Sara

Anna och jag ska fika kl 16.00 på lördag. Ni som har vägarna förbi får jättegärna titta in, mormor har bakat så det räcker till alla, om Lisa tänker komma får vi väl fixa något extra ;)!!!
Marcus och jag har diskuterat datum för inflyttningsfest. Marcus jobbar flera helger nu, men lördagen den 29:e september och lördagen den 6:e oktober är vi båda lediga...hur ser det ut för er flickor små? Ingen vits med fest om ingen kan komma ;)!
Puss på er

2007-08-29 @ 19:17:57
URL: http://sarastromberg.blogg.se
Postat av: Annelie

6:e oktober vore toppen för min del! =)

2007-08-30 @ 23:38:31
URL: http://anneliecarlsson.blogg.se
Postat av: Sara

Det verkar som det blir inflyttningsfest den 6:e oktober. Inbjudan kommer snart på "cosmosidan"! Puss!!!

2007-09-02 @ 17:28:33
URL: http://sarastromberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback