En underbar miniweekend!

Jag har precis kommit hem från en helt fantastiskt romantisk miniweekend med min älskling! Vi har varit i Kalmar och bott i romantisk svit med bubbelbad och ställbara sängar...när vi kom dit stod champangen på kylning och frukten och chokladen var serverad!!!

         

Mys, mys, mys, shopping, restauranger, mer mys, glass, besök på Öland...och det bästa av allt var att min älskling bjöd! En helt superb uppladning inför B-uppsatsen!!!

Det var även förra helgen!!! Shopping, mat, vin, massage...med några av mina favoritbrüdar!!! Tack för att ni finns flickor! 

    

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack detsamma hihi. ser ut som ni haft det kalaaas! whiii. :)) puss på dig

Postat av: Hanna

Tjooooho!
Ville bara säga att bilden är klar nu.
Hur ska vi göra med överlämnandet?
Ska vi ta en promenad med vovvarna snart igen kanske??
Du och markus ser ut att hatt det super mysigt.

Glad påsk!!
Puss Hanna

2007-04-04 @ 11:32:16
Postat av: Sara

Hur har du det nästa helg Hanna? Kanske kunde vi ta en liten promenix med vovvarna i Karlshamn då, och så skulle du kunna ta tavlan och bilderna då...?
Kram, Sara.

2007-04-07 @ 16:59:41
URL: http://sarastromberg.blogg.se
Postat av: Annelie

Ah, vad underbart ni ser ut att ha haft det!! Inbyggd massage i sängen också..? =) Glad påsk på dig snäckan!! Hoppas vi ses snart!! Pussis

2007-04-08 @ 15:03:17
URL: http://anneliecarlsson.blogg.se
Postat av: Sara

Jag måste tyvärr meddela att det fattades inbyggd massage i sängarna...men det var det enda som saknade ;)!!!
Puss

2007-04-08 @ 15:17:53
URL: http://sarastromberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback