Phu...

Då har nästan en vecka av VFU:n gått...Helt slut i huvudet! Ljudnivån ligger för det mesta på max, och överallt och hela tiden uppstår det konflikter! VFU i all ära, men att bara vara där i 2 veckor är faktiskt mer förvirrande än givande.Och nästa vecka har min totalhispiga lärare Gunilla tänkt sig ett besök, på 40min...säkert mycket givande det också...

Men det händer ju även trevliga saker i lilla Jämshög, som en fika hos Hanna till exempel! Så roligt att träffas, det var alldeles för länge sen sist! Fin lägenhet och söt vovve...Efter att ha sett både Hannas och Johannas lägenheter och bebisar blir jag sjukt sugen på samboliv på heltid, inte bara några dagar i veckan...Måste bara hitta en lägenhet som rymmer två personer...och som inte är allt för dyr.

I morgon ska jag ha idrott med skitungarna...utrustad med visselpipa och öronproppar ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback