Min alldeles egna DIGITALKAMERA!!!

Då var den äntligen här! Hi, hi! Min första digitalkamera! Nu kan jag äntligen skrota min gamla trotjänare...Ledsamt, men den börjar bli lite dålig....

Varför blir aldrig helgerna som man tänkt sig? Varför planerar man alltid så mycket, lär man sig aldrig att man inte hinner med allt?! Söndag kväll är redan här och jag har fortfarande mängder av anteckningar som måste renskrivas...och tentan är på tisdag!!!

Det känns i alla fall skönt att jag har bestämt mig för att inte gå på geografilektionen i morgon, så att jag kan sova till 6.30 istället för till 4.30!!! De som ska redovisa då kom ju inte när vi andra redovisade i fredags...

Nej, tillbaka till allvaret då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback