Gunilla, Gunilla, Gunilla...

Varför går alltid helgerna så fort?! Det behövs minst tre dagar för att återhämta sig efter arbetsveckan, plugga och för att hinna mysa och umgås med sin karl!

Men vi hann i alla fall med massa mys, härliga promenader i det underbara höstvädret, shopping (hur bra det nu är i lilla Karlshamn...), bio (rätt dålig, men vi gick i alla fall!), och gemensam matlagning...! Och 65-årskalas!

Det var bara återhämtningen och plugget jag missade...

Men nu var det ju måndag igen... då är det tisdag i morgon... och då kommer hispiga och stirriga Gunilla på metodikbesök. Måste säga att jag är lite nervös! Tänk om allt skiter sig och hon säger att jag inte alls passar som lärare. Då har jag slängt bort ett år av mitt liv... Men det går nog bra! Har jag klarat mig hittills är det nog ingen fara! Ja, då är det bara att förbereda lektionen då...

Fan vad det kliar i huvudet! Undra om ungarna har löss...

Kommentarer
Postat av: Mark

Ta chansen och vinn ett presentkort från H&M. Svara på frågan :)
http://nucci.blogg.se/151006192113_vinn_ett_presentkort_frn_hm_vrt_.html

Postat av: Johanna

Du är kanon baby! PUSS

2006-10-16 @ 23:46:38
URL: http://johannahyden.blogg.se
Postat av: Johanna

Oh... jag vet inte... hehe... Men en sak vet jag iof sig. Vi har sett en svart brödbox på Lagerhaus som vi varit på väg att skaffa i en evighet nu, men det blir liksom bara inte av! Hehe. Den kan vi önska oss. ;) Tja, sen är vi ju glada i Höganäs, och designsaker, Marimekko (svartvitt har vi ju i köket... och lite rött i sovrummet)... Hmm. Nåt vi inte behöver är iaf glas, så kan jag väl säga, hehe. Får inte plats med mer, hehe! Hmm... duger det? Hehe. Allt bra med dig annars snäckan? Pusspuss!

2006-10-19 @ 22:07:14
URL: http://johannahyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback