Äntligen!!!

Äntligen är det helg igen, och VFU:n är över för den här gången! VFU-besöket gick bra, mina små ungar arbetade som jag aldrig sett dem göra förut, och VFU-omdömet var lyckat det med ;) !

Nu är hotell och tåg till Malmö bokat! Det ska bli underbart med en miniweekend med min karl. Vi ska bo på ett litet hotell mitt inne i Malmö, som ser jättemysigt ut på bilderna :) . Mys, resturanger, shopping och självklart inflyttningsfest hos Johanna och Calle! Längtar redan till den 3:e november!

I morgon blir det bröllop! Det är  min kusin som ska gifta sig och hon är höggravid...har inte sett henne på tre månader, ska bli jättespännande att se hur tjock hon är :) !!!

Det ska bli jätteskönt med hela tre dagars helg, trots att den mesta tiden ska ägnas till plugg..något som blivit åsidosatt de senaste veckorna... Nu väntar fredagsmys med älsklingen och en slafsig pizza!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback