Vad livet är härligt...

Jaha, då var denna helgen över...trevlig har den varit, tog dock slut alldeles för snabbt!!!

I fredags åkte jag och Marcus till Malmö, och tog in på ett mysigt litet hotell. Sedan lyxade vi till det med restaurang och mys på hotellrummet ;)...

Lördagen tillbringades i København, där vi fikade, åt god middag och shoppade (tyvärr var det bara Macke-packe som fick ägna sig åt det sistnämnda...hur jag än letade hittade jag inget...). När vi kom tillbaka till hotellet hade vi "picknick" i sängen och sedan bar det av till Johannas och Calles inflyttningsfest! Så roligt så! I dag har det dock varit lite segt...

Tyvärr grusades min och marcus plan på att skaffa bebis (katt alltså!)...Han fick inte för hyresvärden *snyft*...vi som var så inställda på det...Men det går väl fler tåg. Vi får helt enkelt hitta en annan lägenhet, där kisemisar är välkomna, som vi kan flytta ihop i!!!

I morgon börjar allvaret igen...nu med GUNILLA!!! Undrar om jag överlever de här tio poängen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback