ISAB03 avslutad!!!

Då var tio högskolepoäng till tagna!!! Underbart!

Gud, vad härligt det var att vara helt ledig igår. Alla inlämningar klara och tentan skriven...så har det inte varit sedan i somras! Jag gjorde bara sådant som jag själv ville: var på gymmet, lunchade med mamsen, tittade på film mitt på dagen och gick långpromenad med hunden i snöstormen! Härligt!!!

I morgon åker jag och älsklingen till Malmö! Kvällen ska spenderas på restaurang och hotellrummet ;), och lördagen först i Köpenhamn och sedan på Johannas och Calles inflyttningsfest. Ska bli jättehärligt att komma iväg och bara mysa och göra roliga saker. Utan att behöva tänka en enda tanke på skolan. (svenskakursen startar ju inte förren på måndag!)

I morgon ska jag träna igen...härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback