Stora julbaket!

Hi,hi...jag har precis bakat...massor!!! I morgon är det sista dagen någonsin (förhoppningsvis) för mig på Jämshögs skola, och jag ska bjuda personalen på farmors saffranskrans (julens godaste bakverk!).  När jag stod där och gjorde en dubbel sats (helt gigantisk krans!) kunde jag bara inte låta bli att baka en till mig själv... Ikväll ska det mumsas!!!

Igår julpysslade vi med barnen och idag har "tomteorkestern" varit hos oss, så vi har sjungit julsånger och banen har dansat runt granen. När jag kom hem var jag i sådan julstämning att jag letede upp en julskiva och rockade loss till den medans jag bakade...Tommy Körberg rules!!!

På söndag åker mormor och morfar till Teneriffa...jag är avundsjuk!!! De har fått resan av sina barn och alla oss barnbarn i julklapp och i guldbröllpspresent...kan inte jag också få en resa i julklapp?!

Mjöliga kramar till er alla...från lilla mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback