Skor....

Jag har precis köpt nya skor!!! Två par...sved ordentligt i plånboken, som redan var i det närmsta tom... Men de är helt underbara! Ett par svarta stövletter och ett par svarta "finskor" med slejf och låg kilklack. Jul- och nyårshelgen är räddad!

Behövde verkligen något att muntra upp mig med. Jag har spytt som en katt hela natten...tål tydligen inte ibumetin längre :(. Har haft magkatarr i en vecka och nu spyr jag blod...magsår nästa?!

I onsdags var sista dagen jag var i Kristianstad (i alla fall på högskolan...) för i år! Känns hur underbart som helst! Nu är det bara ett grupparbete, en rapport som ska skrivas enskilt och en som ska skrivas i par...sedan har jag tagit 60 högskolepoäng!

I dag har Andreas och jag arbetat som galningar med "parrapporten". Allt gick jättebra, vi var hur flitiga som helst och vi behandlade hälften av punkterna. Resten ska göras i morgon. Rapporten får max omfatta 6 sidor. I dag skrev vi tre, det vill säga hälften av sidorna. So far, so good! Hälften av punkterna - hälften av sidorna...trodde vi ja! När vi ska stänga ner Word kommer Andreas på att vi har glömt att skriva med 1,5 radavstånd...vilket betyder att vi bara har 1,5 sidor kvar istället för 3...vilket i sin tur betyder att vi måste omformulera och komprimera det vi ägnat hela dagen åt att skriva...SUCK!!!!

Hoppas vi reder ut det i morgon, för nu vill jag ha jullov!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Fy sjutton, spy blod är inte bra alltså!! Har du varit hos läkaren? Fått medicin? Du måste ju ha riktig magkatarrsmedicin! Losec eller Omeprazol! Om jag inte minns fel har väl du haft omeprazol innan, hjälper inte den? Ta hand om dig!!! Kramar

Postat av: Annelie

Du förresten! Hur har ni tänkt ta er hem från Hannas på nyår? Taxi? Ska nämligen beställa taxi själv, men vet inte hur dags jag ska beställa den...! Pussis

2006-12-21 @ 10:22:05
URL: http://anneliecarlsson.blogg.se
Postat av: Annelie

Vad skönt! Viktigaste är ju att du blir bra!!
Åh.. kan jag?! Vad snällt! Men det blir ju 1 mil extra för er ju, olofström ligger ju på andra hållet..! Säkert att det går bra?
Pussis

2006-12-22 @ 10:27:42
URL: http://anneliecarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback