061201

Ja, då var vi äntligen inne i december!!! Nu längtar jag som bara den till jul, snö och massa annat mys!

Hoppas december blir bättre än november...jag har varit så orkeslös och omotiverad dennna månad!!! Jag har knappt läst någon kurslitteratur alls och träningen ska vi inte bara tala om... Fast det har ju inte varit så lönsamt att träna, eftersom de flesta maskiner har varit sönder eller borttagna. Men igår tränade jag faktiskt, och vet ni vad, när jag kom in på gymmet var det överfyllt med nya (och lagade gamla) maskiner! Helt underbart!!! Och herre gud så lätte det var att träna, inga maskiner som kärvade eller trögade, jag kunde lägga på flera kilon!!!

Nu är jag mina två sista veckor i Jämshög. Det ska bli riktigt skönt att komma därifrån sedan, fast ungarna kommer jag sakna...men inte arbetssättet och stämningen i klassrummet. Jag är helt slut när jag kommer hem på eftermiddagen av allt bråk, tjabb, tjat och den olidligt höga ljudvolymen.Men, men, det är bara att bita ihop nu, det är ju snart över!

Och så ska jag jobba hela helgen! Jag som verkligen behöver sova ut! Men jag behöver pengarna och jag saknar folket på Matrosgatan, det är över en månad sedan jag jobbasde sist!!! Det är tur att Marcus också
ska jobba, så slipper jag i alla fall ha dåligt samvete för honom...

Nu ska jag ducsha och sedan ska jag till min älskling och bara mysa!!! Trevlig helg på er!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad skoj att du och Markus kommer!
Nja jag fattade inte första att det var du men sen pratade jag med Ann-Charlotte dagen efter och då sa hon att det var ni som tuttade..

Hoppas att vi ses snart, är du i jämshög denna veckan så får du gärna kika inom och du hinner.

Puss!!>:)

2006-12-02 @ 15:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback